قفل شدم

دوباره قفل شدم...

دوبار هیچ غلطی نمی تونم بکنم...

دوباره کم غذا شدم...

دوباره اشتهایم کور شد...

عین سال پیش..

چند کیلو لاغر کردم...

لعنتی...

بهم پیام بده...

بهت نیاز دارم...

خیلی زیاد...

حس می کنم ضعیفم...

بهت احتیاج دارم... احتیاج...

عین تشنه ای که از بی آبی له له می زنه ام...

عین گشنه ای که از بی غذایی چشمام بی رمقه ام...

لعنتی... بهم پیام بده...

بهت نیاز دارم...

تو الان آرامش منی...

فقط تو آرامش منی...

لعنتی بهم پیام بده...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
نوشتن واسه من زندگیه... ذهنمو از بی نظمی و آشفتگی و پریشانی خارج میکنه... آرام کننده است برام زمانی که رنج ها به من هجوم میارن... وقتی که سردرگم ام با نوشتن راهم رو بهتر پیدا می کنم... اصراری ندارم تا دیگران نوشته های مرا بخوانند... من می نویسم برای خودم و فقط خودم...
آخرین مطالب
هیاهو
قفل شدم
هزینه ها
گوشی
فخرفروشی تو دوستی داریم مگه؟
تسلسل
فرزند آخر
آب جوش
کروات
پایان سال 97
موضوعات
I (۱)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان