هزینه ها

امروز با مصطفی درباره هزینه های بالای تهران حرف میزدم...

چند وقتی هست که استرس و اضطراب هزینه های زیاد، وجودم رو فرا گرفته... نمی دونم طبیعیه یا بیش از حده؟ هزینه هام حسابی زیاد شدن... ماهیانه به صورت متوسط حدود 4 ملیون هزینه زندگی من در تهرانه... از طرفی به خاطر درس تا الان نتونستم کار کنم و روز به روز پول هام تموم تر و انگاری دارم فقیر میشم!

وقتی به مصطفی گفتم در جواب گفت که خیلی طبیعیه! حس سرخوردگی هم تاجایی طبیعیه! بدون هزینه مسکن، هزینه هر نفر حدود 4 تومن و هزینه یک زوج حدود 6 تومن هست و در تهران یا باید مرد یک کار پردرآمد بیزینسی داشته باشه یا اینکه هم زن و هم مرد کار کنن...

من باید با بابا صحبت کنم و از گرفتن پول نترسم! و کم کم با رفتن به سر کار، استقلالم رو بیشتر و بیشتر کنم...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
نوشتن واسه من زندگیه... ذهنمو از بی نظمی و آشفتگی و پریشانی خارج میکنه... آرام کننده است برام زمانی که رنج ها به من هجوم میارن... وقتی که سردرگم ام با نوشتن راهم رو بهتر پیدا می کنم... اصراری ندارم تا دیگران نوشته های مرا بخوانند... من می نویسم برای خودم و فقط خودم...
آخرین مطالب
هیاهو
قفل شدم
هزینه ها
گوشی
فخرفروشی تو دوستی داریم مگه؟
تسلسل
فرزند آخر
آب جوش
کروات
پایان سال 97
موضوعات
I (۱)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان